Niet Tevreden over SW4You? Laat het ons weten. Wij lossen het graag op!

Ben je niet tevreden over onze service? Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we willen graag samen naar een oplossing zoeken. Bij SW4You nemen we klachten serieus en streven we naar een snelle en zorgvuldige afhandeling.

Hier lees je hoe onze klachtenprocedure werkt:

✅ Klacht indienen – zo werkt het

  1. Dien je klacht in via onze contactpagina
    Vermeld daarbij het e-mailadres waarmee je bij ons staat ingeschreven.

  2. Bevestiging per e-mail
    Je ontvangt een ontvangstbevestiging zodra wij jouw klacht hebben ontvangen.

  3. Reactie binnen 24 uur
    Wij streven ernaar om binnen één werkdag contact met je op te nemen.
    Is de klacht complexer, dan laten we je weten dat we wat meer tijd nodig hebben.

 

Wat doen wij voor jou?

We bekijken jouw klacht zorgvuldig en zoeken binnen onze mogelijkheden naar een passende oplossing. We willen dat jij tevreden bent en daar doen we alles aan.

Geschil niet opgelost?

Vind je dat jouw klacht niet naar behoren is afgehandeld? Dan kun je terecht op het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie voor meer informatie over alternatieve geschillenbemiddeling.